Vidriga dagar, vidrigt liv! Och vidrigt li...

2011-01-05, 18:54:54 / Kategori: This is me

Vidriga dagar, vidrigt liv! Och vidrigt lite bloggande måste jag säga! Man kanske ska ta tag i det på riktigt igen? Så jag slipper bli så rastlös! Och så jag kan sluta irritera min omgivning... Imorrn har jag i alla fall lite planer. En vidrig plan och typ tre bra.. Den vidriga är att jag ska jobba mellan 12-18 och det är INTE frivilligt kan jag ju säga.. Jag kan säga två av dom bra sakerna i alla fall, den första är att Sofie och linda kommer från Dalarna imorrn! Riktigt mysigt! Den andra trevliga planen är att jag ska ut och äta middag med några av mina finaste människor! Dock är anledningen till middagen inte den roligaste, nämligen att emma och danni ska dra iväg till Asien i tre månader... Men det ska bli sjukt mysigt att träffas! Den sista trevliga planen som jag egentligen kommer börja dagen med kan jag inte nämna än. Inte förrän jag vet hur det går :p går det bra så blir jag glad, men går det dåligt så kommer jag fan ta livet av mig! Orkar inte med den här SKITEN mer! Hur som helst, anledningen till att jag ens började skriva nu var för att jag ville uttrycka mina cravings efter kokosnöt just nu!! Det är helt GALET! Det började med att jag spelade fruit ninja på mobilen och nu kan jag inte släppa tanken på kokosnötter! Fan jag MÅSTE ha en! Skulle dessutom va ett bra sätt att bli av med lite aggressioner just nu :p det jag hoppas mest är att det ligger en kokosnöt hemma och väntar på mig, men sån tur har jag nog inte så jag får väl åka och köpa en när jag kommer hem. Eller nej juste jag kommer ju hem när alla affärerna har stängt. FML! hejdåpuss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?