Ny dator - ny bloggenergi?

2011-08-15, 22:35:01 / Kategori: This is me
Sådär, nu har jag äntligen köpt en ny laptop! Jag och Alex kom fram till att jag har pratat om och tänkt köpa ny laptop i hela tre år! Men det var först nu som det kändes riktigt rätt. Jag har länge tänkt på att ta upp bloggandet igen, men det är liksom inte varken roligt eller lätt när man inte har en bra laptop. För vem orkar sitta vid en stor stationär dator hela tiden? Och inte kunna förflytta sig och sånt...
I vanliga fall sitter jag faktiskt aldrig vid datorn, för jag känner att jag har ju allt i min iPhone, men det känns rätt nice att ha möjligheten. Så nu är tanken i alla fall att jag ska börja blogga igen :) Vi får väl se om jag sugs in i det direkt eller om det kommer successivt, eller om det faktiskt inte ens blir av :P Time will tell om vi säger så!
Nedan är i alla fall två bilder på datorn som jag har köpt :) Det är en Sony Vaio från C-serien. Färgen är sjukt cool, för det är några grejer som leder ljuset som gör att den typ ser självlysande ut :D Riktigt snygg är den! Tanken var egentligen att jag skulle köpa den i rosa, men för det första skulle butiken inte få in dom på flera veckor (och veeem pallar vänta sååå länge när det bara kliar i fingrarna?) och för det andra så var det en ganska mesig rosa färg och just den rosa ledde inte ljuset på det häftiga sättet som de andra färgerna gör.. Så det blev helt enkelt en röd :) Jag känner mig i alla fall sjukt nöjd! Alex hjälpte mig ju dessutom att kolla så att allting med datorn lät bra, sånt där som jag inte har nån aning om :P Det har alltså sina fördelar att vara tillsammans med en datanörd :p
Ganska fin va?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?