Design

2011-08-16, 19:38:39 / Kategori: This is me
Mötte upp Bella i Heron City efter jobbet eftersom hon också har köpt en ny laptop :D sjukt kul! Vi passade även på att äta god sushi i deras food court :)
Det som jag ville komma till är att jag måste fixa en ny design... Den här är ju i ett helt konstigt format! Och kolla bilden i förra inlägget liksom :S den är ju alldeles för stor! Jätteskumt! Någon som har lust att göra en design och en nice header åt mig? (a) Det skulle helt klart uppskattas ;) Jag ska i och för sig prata med Sandra och fråga om hon vill hjälpa mig med det :) Alex kanske iofs kan hjälpa mig med det om han orkar nån gång :P
Men det måste ju helst åtgärdas snarast eftersom det inte ser så roligt ut att läsa bloggen som den ser ut nu, måste dessutom verkligen byta bilden som är 2,5 år gammal! haha, men söt hund det där :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?