Lägenheten

2011-01-31, 18:09:40 / Kategori: This is me

Fantastiskt av mig att blogga från datorn för en gångs skull! Tänkte att medan jag ändå håller på så kan jag slänga upp en bild på hur huset vi ska bo i kommer se ut om ett år när det är färdigt :)


Fasaden

Och så innuti lägenheten:


Sett från fönstrena och balkongen (fast vi kommer ha ett ek-golv)
Dessutom kommer inte sovalkoven som är till vänster i bilden att vara sådär, för vi ska nämligen flytta ut väggen som är där och göra om klädkammaren till ett litet sovrum :)

white 2.jpg

white 3.jpg

badrumny
Badrummet :)

kök2
Köket

Ja så här kommer vår lilla lägenhet se ut :) På ett ungefär i alla fall. Den som man ser på bilden är typ visningslägenheten och jag har för mig att den är på typ 33 kvm medan vår är på typ 49 kvm. Så pyttelite större blir det i alla fall :) Och vi längtar så mycket att vi håller på att döööö!!!Hitills har vi väntat i ett halvår, vilket faktiskt har gått ganska snabbt, och om ytterligare ett halvår kan man ju nästan börja köpa lite grejer till den och börja kolla på soffa och sånt där :)

En sak som är sjuuukt nice är ju att allting kommer vara heeltnybyggt! Det är alltså inget äckel som har bott där innan och äcklat ner placet, det känns skönt att veta :P och sen helt enkelt att allt kommer vara fräscht och fungera (förhoppningsvis haha).

Så, mars 2012 är det som gäller om dom inte komme med några ändringar!


Freewnie

fyfittan va najs!



2011-02-01, 14:51:08 URL: http://evilangel.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?