Igår byggde jag, Alex och Jeffrey ett hopp...

2011-01-16, 22:35:50 / Kategori: This is me

img_0924 (MMS)

Igår byggde jag, Alex och Jeffrey ett hopp med en box i trädgården och åkte lite snowboard där :) det va riktigt kul! Jag har aldrig hoppat eller gjort några som helst tricks med brädan EVER! Och så satte jag det hela tiden :p visserligen la ja mitt fokus på att bara klara av att ta hoppet och landa på boxen utan att ramla och jag klarade det alla gånger utom en, då jag landade pladask på ryggen :p Hur som helst känns det  riktigt grymt att ha klarat av det där. Synd bara att det har regnat och varit plusgrader hela dagen, det förstör ju hoppet. Men jag tog i alla fall ett litet åk idag också :) vill verkligen bara ut och åka i backe!!! Men livet är galet hårt utan pengar... Usch va trött jag är på att mobilblogga.. Det ser så plottrigt ut och så blir det inga mellanrum trots att man gör det.. Så småningom ska jag börja blogga på riktigt igen. Tills dess - puss puss


Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D



2011-07-20, 07:50:36 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?