Meow meow

2010-06-30, 22:38:15 / Kategori: This is me
Shulululuu!!!

Igår va jag på skansen hela dagen för allsången och jag och phia hade ett tyskt tv-team som följde oss hela dagen och ville att vi skulle vara på plats klockan 7 på morgonen! Hemskt liksom, men det va suuuperkul! haha vi hade lite sjuka upplevelser asså xD Det va kul!

idag har jag jobbat hela dagen, eller asså 9-17.. gaanska jobbigt och tråkigt och tröttsamt...
på vägen hem handlade jag lite mjölk och grejer så att jag kunde göra pannkakor :D fick liksom ett litet ryck och ville göra det :P dock va det fett tråkigt, för dom va supergoda och skitfina, men jag har ingen här som kan se dom/äta dom :( jag blev liksom mätt efter 2 stycken, så jag har massor över :p

just nu sitter jag och kollar på the hills säsong 7 på datorn :) jag älskar fan den serien :) så nu ska jag fortsätta :)

hejdåpussss <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?