Dags att göra saker!

2010-06-18, 11:49:05 / Kategori: This is me

Hej hej hallå! :)

Galet nice med sommarlov och eftersom jag bara jobbar måndag, tisdag, onsdag så chillar jag galet resten av dagarna :) Emma, Cattis och Frida är i Norge och fjantar runt, så jag har skaptligt tråkigt här hemma. Alex jobbar tjugofyrasju, så jag får sysselsätta mig själv :P Mesta delen av tiden spelar jag hans nya tv-spel Red Dead Redemption :) Det är helt fantastiskt :P

Igår åkte jag hem till pappa och solade på altanen hela dagen :) Jag tog även med mig min bästa vän, nämligen:

Så nu har jag i alla fall fått en hel del färg liksom :) Min kropp gör dock lite ont :P jaja, det går över :)

Nu ska jag alldeles strax åka in till stan och träffa min fina Sophia! Det var galet länge sen vi hängde, så vi ska käka lite lunch och sånt där. Hon ska dessutom få hjälpa mig att hitta en outfit, för imorrn blire fest med temat Lady Gaga! :) Typ världens roligaste idé! Så jag måste alltså hitta nåt att ha på mig då och då är självklart Phia en bra liten assistent.

Ikväll ska jag sitta barnvakt åt Felicia och Filippa :) Det blir myys!

Okej nu ska jag bara spela liiiiiite mer Red dead och sen ska jag knalla iväg till bussen :)

Hejdåpuss! <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?