100112

2010-01-12, 10:06:43 / Kategori: This is me
Nice med sovmorgon! :)

Jag har dock varit halvvaken sen typ 7, när alex gick upp.. jag har ju som sagt sjukt svårt att somna om ifall jag blir väckt :P

idag kommer bli en helt okej dag, jag har bara tre lektioner (som visserligen är ganska tråkiga) varav den sista är estet, så det är ju chill iaf :P

sen blir det jobbet som vanligt. måste gå till bussen om 10 minuter, men jag har inget att göra, så jag tänkte att jag kunde passa på att blogga lite snabbt :P

asså ååh ikväll kommer det nya paradise hotel avsnitt på datorn :D jag är taggad som fan!! jag hinner ju aldrig kolla på det på tv med tanke på att jag jobbar eller pluggar, så det finns liksom inte riktigt tid till att kolla på tv i min värld :P

men men, nu lär jag typ dra :P

puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?