100111

2010-01-11, 10:05:53 / Kategori: This is me
God morgon!

Jag börjar skolan igår och längtar inte ett dugg.. eller okej lite, efter kompisarna såklart :) men jag orkar inte med massa mer plugg liksom :P sjukt tråkigt :P
Jag har ju som sagt verkligen sovmorgon idag, men kan inte sova längre.. alex drog till skolan för ett tag sen, och sen han gick upp har jag inte kunnat sova.. jag är så sjukt lättväckt och har så svårt att somna om.

Idag måste jag åka hem en sväng till mamma och hämta bla min kalender som jag glömde där och en mapp som tillhör en kurs som jag har lite läxor i liksom.. men jag orkar inte sätta mig på bussen, sen tunnelbanan och sen bussen igen för att  komma dit och sen åka tillbaka till stan när alex slutar liksom.. för jag jobbar nämligen ikväll, så jag ska möta upp alex innan vi drar till våra jobb..
jag tror jag är lite av en toffel btw, känns som att jag gör typ allt för alex? haha det är visserligen typ rätt bra, för det visar ju att jag är snäll, men ändå :P

Jag har verkligen lust att göra nånting idag eftersom jag ändå är vaken.. jag har typ lust att träna egentligen, men jag har inget gymkort.. och så har jag lust att sola, men jag får ångest över att jag ska få cancer.. så det är ingen bra idé kanske.. och sen är det så jäkla kallt ute, så jag vill egentligen inte gå ut :P jobbiga dilemman jag har asså ;) haha
plus att jag har en känsla av att jag kommer fastna hemma hos mamma om jag åker dit, men å andra sidan vill jag åka dit så snabbt som möjligt så jag verkligen hinner med det utan att stressa :P haha dagens i-landsproblem asså :P

nä, men nu ska jag nog ta mig upp ur sängen och käka lite frukost och typ dra :p

puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?