100110

2010-01-10, 13:53:31 / Kategori: This is me
God morgon sötisar :)

Sen jag bloggade sist har jag verkligen bara chillat galet :)
I fredags va jag och tjejerna ute och började kvällen med en sjukt mysig middag med förkrök hemma hos emma. efter det drog vi till Pilot eftersom jag, cattis och emma jobbar som promotors där :P det va heeelt dött, så vi drog ganska snabbt därifrån till gamla Malibu som nu är nya Company :) Det va jäkligt dött där också, men där hade vi i alla fall mer sällskap av bla emmas danspartner patrik och hans vänner :P

stället va helt okej ändå, och framförallt så va allt gratis den kvällen och det vet vi ju; attt gratis är gott! haha

vi drog iaf hem rätt tidigt för vi va trötta på att det inte va nåt folk ute :P

igår hade jag världens chilldag hos alex och vi typ bakade lite chokladbollar och kollade på Madagascar 2 och The Hangover :P typ två av mina favoritfilmer, för dom är så sjuuukt roliga båda två, och det tyckte även Alex :)

Sen har jag dom senaste dagarna blivit heelt besatt av Paradise Hotel, så jag sitter och drogar det på alex laptop liksom, medan han typ sitter och gejmar :P haha just nu har jag bara typ 5 avsnitt kvar eller nåt och jag vill hinna se klart dom idag, men alex dator streamar så sjuuukt långsamt, så jag blir typ galen :P man kan se typ 1 minut sen streamar den i typ 2 minuter och så håller det på liksom... sjukt störigt :P

idag ska vi typ passa hans småsystrar, för hans föräldrar ska till stallet och det är lite för kallt för ungarna att va där idag liksom :P

men nu ska jag fortsätta kolla på Paradise, här får ni en ful liten bild från Company i fredags :P


Lenore, jag och Emma

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?