100102

2010-01-02, 21:13:22 / Kategori: This is me
Oj va svårt det va att skriva datumet :P haha

Min nyårsafton va helt fantastisk :) alex och emma va med mig hemma hos min pappa där vi hade massa gäster som vanligt :) Det va sjukt trevligt sällskap och sjukt mycket Moët och vin och annat :P
Egentligen hade vi tänkt stanna till efter tolv och sen dragit på fest. Först skulle det va i solna, sen i danderyd, men när det sen ställdes in hade vi tänkt dra till frida och cattis som va på gullmarsplan, men bussarna va sena och vi kom fram till att vi inte ville spendera halva natten på en buss genom hela stan, så vi gick hem till mig igen och myste, drack lite mer och pratade massor :)

det va verkligen sjukt mysigt och jag är så glad att alex och emma va med mig :) och så va det kul att för en gångs skull spendera lite tid med familjen :)

Alex och emmutt sov med mig hemma hos min mamma och igår hade vi största chilldagen nånsin, vi fick ett ryck och blev sugna på allt möjligt, så vi gick ner till affären och köpte chips, guacamole, grejer så vi kunde göra banana split och massa annat :P och så köpte vi pizza dessutom :P nice liksom.. vi hade världens bakiskäk trots att ingen av oss egentligen va bakis :P men det är lugnt, ibland måste man få ha sånt också :P vi alex åkte vid typ 17 och efter det kollade vi på massa olika filmer hela dagen :P

Emma stannade en natt till och åkte hem vid typ 14 idag, efter att ha missat 4 bussar xD haha :P vi käkade lite banana split idag också efter frukosten xD

sen hon åkte har jag hunnit med att spela massa Super Mario på mitt Nintendo 64, käkat spaghetti och tagit ett sjukt varmt och långt bad som jag somnade i till musiken :P alldeles nyss försökt mig på att färga ögonfransarna :P problemet är bara att färgningen är typ 1.5 år gammal, så det funkade inte så bra och blev typ ingen skillnad :P fast jag vet inte, kanske lite grann :P men men :P

nu ligger katten och sover i mitt knä som vanligt och jag tror jag ska gå och laga lite middag.. eller asså, det blir nog mackor :P har köpt sjukt god pepparsalami och tomater :) mumsigt som fan :P

jag väntar på att alex ska komma hem från gävle och hämta mig så vi kan åka hem till honom och spela Tekken 6!! :) jag är grym och kan inte vänta på att kicka hans ass med min gubbe asså :P haha fast om man frågar honom så händer det väl att jag vinner nån gång ibland, när jag har tur (hoooost skicklighet!!!) men men :P
grejen är att han kommer typ inte komma förrän 22.30 eller nåt.. jag kommer ju typ ha hunnit somna tills dess :P haha fail :P

Ha en nice kväll! Jag kan inte fatta  att det är 2010!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?