Hårfärg

2010-12-05, 23:13:05 / Kategori: This is me

Hittade nån gammal bild på datorn från typ januari 2010 och såg hur mycket blondare jag egentligen har blivit! Jag trodde att innan jag började blondera mig så hade jag typ mellanblondt hår, men det är ju fan mörkbrunt?
Den andra bilden är från nu i helgen förresten. Man kanske inte ser så jättemycket av färgen eftersom jag har uppsatt plus typ inte ens fick med håret på bilden, men det är ändå ganska uppenbar skillnad tycker jag. Har faktiskt inte tänkt så mycket på det innan.





Notera förresten munnen på båda bilderna... Typ exakt likadan, haha. Mogen_tjej_91!
Nu känner jag i och för sig att jag är sugen på förändring igen och är typ sugen på att färga håret mörkt, fast å andra sidan har jag ju länge velat bli blond och nu har jag väl uppenbarligen lyckats sattehh..



UPDATE

Hittade en annan bild på datorn där man kanske ser färgen lite bättre, fast den är tagen i somras, nu är jag lite blondare tror jag.


Jasmin

när du va blond, världens snyggaste hårfärg omg



2011-03-04, 15:18:51 URL: http://jasminz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?