Volontäröl

2009-09-16, 18:04:48 / Kategori: This is me
okej, idag har vart en rätt seg dag :P
Men ikväll blir det kul, för ett stort gäng afs-volontärer ska ut och ta en öl tillsammans :) rikigt roligt :) och dessutom ganska perfekt eftersom vi ska till Medborgarplatsen och jag ska möta Alex i slussen klockan 21 :P så det är verkligen toppen, då har jag nåt att göra tills jag ska träffa alex liksom :P

bussen går om 20 minuter så jag ska springa över till micke snart och ta bussen med honom :) det ska också bli riktigt kul eftersom nicho kommer ikväll och jag har inte träffat honom på typ tusen år trots att han är min bror liksom :P haha

det blir hur som helst ingen öl för mig, av två anledningar. nummer ett är att jag ju har nypiercad tunga och då är det ingen alkohol på en  vecka som gäller. och anledning nummer två är att jag är luspank ;) haha livet är inte lätt när man är fattig :P men det ska bli kul att träffa människorna i alla fall ;) haha



ha en skön kväll!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?