Stress

2009-09-02, 09:46:11 / Kategori: This is me
Okej jag stressar sjukt mycket nu. Har magkatarr på grund av all stress och det gör mig ännu mer stressad eftersom jag vet att jag måste sluta stressa.. Jobbigt läge. Det finns liksom så mycket som ska hinnas med just nu och jag pallar inte.
Idag är ett ganska bra exempel på hur min jävla vardag ser ut :P Jag slutar skolan 16.10 och då måste jag skynda mig hem för att slå in min brorsas födelsedagspresent, plugga som ett djur eftersom jag har prov i djursjukvård imorrn... och sen måste jag fixa ihop massa grejer eftersom jag ska sova hos pappa inatt. och dessutom måste jag vara i stan igen klockan 19.00 för vi ska käka middag på Fridays... Fattar ni att jag typ inte kommer hinna det här eller? och det är typ såhär det är VARJE DAG. Det känns ju lite sådär. Snart blir det väl Mental breakdown :P men men, jag håller ut tills dess :P

Nu ska jag skriva ihop ett inlägg om min underbara söndag :)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?