Städning

2009-09-17, 19:40:02 / Kategori: This is me
Wow, nu har jag sprungit runt och städat som en liten galning :P mitt rum är inte direkt organiserat, men jag har åtminstone dammsugit :P

just nu är jag in the process of killing a geting :) haha jag hittade honom när jag hade haft balkongdörren öppen ett tag. min kissemisse sprang runt och jagade den så jag fick lite panik och kände att jag borde döda den innan müsli gör :P så jag tog vad jag hade: ett glas och ett brev :P sen ringde jag upp mamma för att diskutera dödningsmetoder och alla jag nämnde tyckte hon va för grymma, så jag har helt enkelt ställt honom i glaset och väntar på att mamma ska komma hem.. är för rädd för att göra nåt :P


vackert liksom :P

Och juste, haha vi har vårt egna lilla Farmville här hemma ;)


Tomater :)

och så fotade jag missen när hon satt och njöt av friska luften :) ofta inte vår nätdörr är en smart grej liksom? :P


:)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?