"Nu kan du få mig så lätt"

2009-09-05, 18:37:08 / Kategori: This is me

Wow! Det är egentligen allt jag har att säga om konserten igår!

Håkan Hellström va så otroligt bra verkligen! Han körde alla dom underbara låtarna man ville höra! Dessutom avslutaden han med min favoritlåt, "Nu kan du få mig så lätt" och hela publiken var verkligen i extas :) Jag va helt slut, men galet lycklig på vägen hem och jag längtar tills nästa gång jag får se honom! :)

Jag spelade in filmer med kameran när han körde "Nu kan du få mig så lätt", "Kom igen Lena" och "Känn ingen sorg för mig, Göteborg" :) Funderar på att kanske ladda upp dom på YouTube vid ett senare tillfälle och även här dåra :P Men det blir en annan gång :)

Här är i alla fall en bild så länge :)


Underbart!

Puss puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?