Myskväll med Idol

2009-09-24, 19:51:37 / Kategori: This is me
ja ikväll är det myskväll med mamma som gäller. vi har lagt ner våra krigsredskap för en kväll och ska helt enkelt umgås. vi har chokladpudding dessutom :D höhö, en av mina favoriter :P

Under eftermiddagen har jag krigat lite med storebror, men även tittat ikapp 2 Idol-avsnitt som jag har missat :P när jag tänkte se en halvtimme av det näst sista avsnittet började min dator fucka ur och lagga... så jag gav upp :P men om tio minuter börjar kvällens avsnitt :) det ska bli kul, jag har inte haft tid att kolla på idol när det har gått på tv på två veckor :P
Lite skönt att varva ner också för en gångs skull :) fast tråkigt att inte vara med alex och konstigt att sova själv.. men men, jag överlever nog :P

nu ska jag gå och fixa chokladpuddingen, och jag funderar på att göra varm choklad med vispgrädde :) Mums!

(btw, jag SA ju att det här skulle bli en bra dag :D)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?