Lemurerna på Skansen

2009-09-08, 18:45:56 / Kategori: This is me
Hej alla glada!

I eftermiddags va hela klassen på Skansen och gjorde etologiska studier på djuren. Det innebär att man sitter och stirrar på samma djur i typ 3 timmar ;) okej, det kanske inte låter så kul, men jag och Amanda hade lemurerna och då satt man ju liksom inne i deras anläggning. Alla lemurerna va sjukt söta och nyfikna! Jag hade godis i min väska och så fort vi tog upp det så flockades alla runt oss och klättrade på oss och försökte ta sig ner i min väska och ta godiset :P En av dom försökte till och med ta en godis ur min hand :P Sen va det en som typ sprang och hoppade upp på Amanda och va fett busig :P tiden gick sjukt fort och vi märkte inte ens att vi hade suttit där i nästan 2 timmar :P Idag gjorde vi bara en provstudie, så vi behövde inte sitta tre timmar liksom. Dom kommande 2 eller 3 tisdagarna ska vi göra samma sak och jag längtar redan till nästa vecka :)


Chillarn


En av ungarna kom och satt i mitt knä och bet på mappen jag har i väskan :P



En av sötnosarna blev lite hungrig och käkade på Amandas penna :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?