Hata bangare

2009-09-10, 19:18:45 / Kategori: This is me
okej, jag sa ju innan att nåt roligt skulle hända i eftermiddag. så blev det inte. anledningen är att den viktigaste personen i sammanhanget bangade och sa han va magsjuk.. jag hatar folk som bangar och är sjukt besviken och tycker att det är jävligt respektlöst av honom. förhoppningsvis händer det imorrn istället och antagligen på ett annat sätt eftersom han va så fittig :P his lost :P så nu förvandlades världens bästa dag till en jäkligt dålig dag.... jag kan ju i alla fall trösta mig med att alex kommer hit och sover efter jobbet :)

men jag ska försöka bli lite positiv nu och tänka på hur jag ska lösa det imorrn istället :P

Puss puss!

STOCKHOLMSJENNA

jag hatar också folk som bangar (om jag själv inte gör det :P )

Fin blogg du har föresten, ska vi följa varandra via bloglovin?



2009-09-11, 10:08:30 URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?