Håkan Hellström

2009-09-04, 12:10:11 / Kategori: This is me
Ååhh, ikväll ska jag gå till Gröna Lund och se älskade Håkan Hellström!!! :D Jag är så taggad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen :P Det kommer bli så mysigt :) Jag ska dit med Catts och Becca, men kommer även att se ett par välbekanta ansikten där :) Bland annat så hoppas jag verkligen att jag springer på min vapendragare Sophia som också ska dit :)

mitt facebook i mobilen funkar typ inte just nu :( det är sjukt störigt, så vi får se om det blir några fler statusuppdateringar ikväll haha :P

Jag är hur som helst sjukt taggad på att sluta så jag, Cattis och Becca-bus kan gå och  käka mat och sen dra till Grönan :) Asså HÅKAN fucking HELLSTRÖM!!! Sjukt bra start på helgen! Imorrn sk a jag dessutom antagligen till Västerås till mina kusiner och titta på deras hästar :D Förhoppningsvis får jag även rida lite och jag har liksom inte gjort det på typ 2 år nästan :D Galet tagg!! :D

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?