En grym lördag

2009-09-13, 13:25:49 / Kategori: This is me
Hellu :) igår va verkligen en grym dag :)
Pappa och jag drog iväg och åkte motorcykel :) sjukt jävla kul och jag har inte hunnit med att åka nånting i år liksom :P så jag tog mig hem från alex och va hemma typ 13.15 och då drog vi typ direkt :P vi brukar vanligtvis åka ut till Vaxholm och äta glass, men igår åkte vi till Brostugan som ligger typ i bromma eller ekerö eller nåt sånt där :P det är vanligtvis ett motorcykelcafé men igår va det bara vi och några till, resten hade bilar :P sjukt mysigt va det där i alla fall :)
när vi va klara där hade vi pratat om att åka ut till Lovö Prästgård, för vi va på studiebesök där för typ 2 år sen och jag kom ihåg att det låg där :P då frågade pappa om jag kom ihåg hur man åkte dit och jag ba öööhm, nää :P så då åkte vi på upptäcksfärd och hittade det faktisikt :P sen åkte vi runt ekerö och hittade ett vattenverk och Försvarets Radioanstalt, aka FRA's högkvarter ;) och efter det åkte vi hemåt och kom verkligen hem rätt tid, för när vi kom hem blev det väldigt mörkt på himlen och det blev riktigt kallt :P

Hur som helst, det va sjuuuuukt jäkla mysigt att hänga med pappa och att äntligen åka motorcykel :)


Motorcykeln :)
Typ så fort jag kom hem åkte jag iväg till Jakobsberg till Hanna för Kräftskiva med massa utbytesstudenter :) Det va också riktigt kul!! lite surt att inte kunna äta kräftor eftersom det är min favorit! men men, tough shit :P så går det om man inte tänker och planerar :P


kräftisar :)

Jag kom i alla fall hem typ 1.30 eller nåt sån tror jag och va sjukt trött :P jag farmade lite på Farmville (jaa jag vet, jag är en nörd :P) och sen somnade jag :P

Det va verkligen en gryym lördag!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?