090924

2009-09-24, 09:05:10 / Kategori: This is me
Det här är början på en sjukt bra dag :) utbildningen igår va riktigt rolig och lärorik :) dessutom va den tydligen betald :) så det är ju verkligen inte helt fel :p asså jag är sjukt taggad på att börja jobba! Jag börjar på måndag och jobbar nu varje måndag, tisdag och onsdag :) jag gillar btw verkligen den här idén med att mobilblogga :) det är ju fett skönt :p i eftermiddag ska vi gå ut i nån jävla skog och kolla på stenar, jord och bergarter... kewl kewl ;) haha och sen efter skolan ska jag hem och umgås med mamma och köpa mat åt mig eftersom jag ska bo hemma själv i en vecka. Så inatt ska jag faktiskt, kors i taket, sova hemma :p haha shocker :p men nu börjar vi snart! Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?