090917

2009-09-17, 15:58:20 / Kategori: This is me
Hellu :)
Idag har vi haft orientering och det va nice, men jag berättar mer om det senare :P

Nu har jag precis kommit hem och käkar lite mat :) va sjukt hungrig :P pasta med bacon och creme fraiche blev det ;) galet gott asså! :)
så fort jag är klar med maten ska jag sätta igång och städa... jag ska städa mitt rum, vardagsrummet och badrummet... det blir ju mitt rum som blir jobbigast kan jag ju säga :P haha

jag hade ju tänkt titta ikapp dom två idol-avsnitten som jag har missat, men det kommer jag nog inte hinna eftersom jag ska åka till alex senare antagligen :P

Nämen nu ska jag väl sätta igång snart då eftersom jag typ är klar med maten. ska bara diska lite först... :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?