090914

2009-09-14, 18:13:18 / Kategori: This is me

Hej :)

Just nu sitter jag på golvet i vår lägenhet och har just dammsugit större delen av den :P katten löper och springer runt och är jobbig och låter :P
Jag tror att anledningen till att jag inte har så mycket emot att städa lägenheten är för att så länge jag slipper ta mig an mitt eget helvete, aka mitt rum, så är det rätt lugnt. Men nu är det så att igår började jag med en stor klädrensing och sakrensning i mitt rum och jag måste fortstta med det typ nu så jag blir klar nån gång under denna livstid :P det ser verkligen sjuukt hemskt ut där inne.. men jag vill liksom få det snyggt så jag kan va där och så att det blir mysigt :P
Ikväll ska jag förhoppningsvis möblera om lite också :) flytta sängen så den står bättre och flytta mitt nya skrivbord så det inte står mitt i rummet liksom :P helt enkelt få lite ordning och reda :)

Min padre kommer hit ikväll så ska jag, pappa och mamma planera lite om hur jag borde göra med saker och ting och så, och förhoppningsvis kan han hjälpa mig att flytta runt grejerna :P det ska bli sjukt kul att visa honom min ljusrosa fondvägg som jag målade helt själv i somras :)

men eww, nu hoppade katten upp på mina axlar och slickade mig i örat!!! blää på det liksom :P imorrn ska vi åka och para henne btw!! om hon fortfarande löper då vill säga :P

Men nu ska jag ta och sätta igång och städa mitt rum :)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?