090913

2009-09-13, 13:38:22 / Kategori: This is me
Hallå där!

Jag har ju inte sovit ut på sjukt länge, så "imorse" väcktes jag av att Alex ringde mig klockan 12.45 för att se att jag fortfarande levde :P och det gjorde jag ju, men trött va jag :P och chockad över att klockan va så mycket :P

Min kissemjau löper just nu så hon har verkligen sprungit runt heeeela natten och skrikit och varit jobbig, så jag är förvånad att jag har kunnat sova :P

men i alla fall, idag är en sån där dag. Det regnar lite utomhus och jag känner mig sjukt seg :P idag har jag ett mission, nämligen att städa mitt rum helt och hållet! och sortera mina kläder och se vad jag verkligen ska spara och vad jag kan slänga. Det kan bli kul, men om jag känner mig själv rätt kommer jag spåra ur och hitta på nåt annat att göra :P

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite yoghurt för jag är så sjuuukt hungrig eftersom jag knappt har ätit sen fredag lunch.. störigt som fan, jag vill bara kunna äta normalt nuuu!!!


Ja, såhär sitter vi just nu, jag och katten :P galet chill, men måste ta tag i saker :P

Så ja, jag ska väl sätta igång  nu!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?