090911

2009-09-11, 10:18:02 / Kategori: This is me
Hellu :)

Idag tror jag i alla fall att det blir en bra dag! Allt som har en bra början har ett bra slut ;) haha Fronda :P
Anyway... skoldagen blir väl lite seg, nu har vi projekt och företagande i en och en halv timme fast läraren är borta så vi sitter bara och chillar här i datasalen ;D skönt som fan :P sen blir det lunch och efter det en och en halv timmes djurskydd... då måste vi skriva ihop värsta faktabladet.. :/ lame :P
och efter det ska vi till Naturhistoriska med Kretslopp... det blir jävligt gay för det är typ också en och en halv timme och då ska vi liksom kolla på stenar typ... kewl kewl ;> naat :P

Men hallå, efter skolan idag händer det FÖRHOPPNINGSVIS!!! :P jag är taggad som faan men vill inte ha för höga förhoppningar ifall det inte skulle kunna bli av.... det hade jag ju igår och det förstörde hela min dag :p men jag hoppas iaf verkligen att det blir idag :P aaaah spännande asså :P

och ikväll ska typ alla i klassen hem till bella på filmkväll :) roligt som fan :) och sen sover jag hos alex :) om man sammanfattar alla händelser för den här dagen så kommer det nog bli en jävla kanondag!!! :d förutsatt att min lilla hemlis blir av :P annars rasar nog allt liksom :P men det va jävligt skönt att vakna upp asglad!! :D

Grattis till Oscar Norenberg som fyller 18 idag!!! :D

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?