090909

2009-09-09, 18:56:17 / Kategori: This is me
haha kul att skriva rukbriken :P och dålig humor jag har.
Idag har varit en rätt värdelös dag och eftermiddagen sööög!! hade engelska i 2 timmar och va som vanligt klar med allt snabbt... hade galet tråkigt och slutade 16.10, sen gjorde jag några ärenden :P haha kom väl hem runt 17.30 och duschade och nu har jag just käkat middag.

Det är krig här hemma btw och jag orkar inte. jag antar att jag har tagit över mickes roll nu när han inte bor hemma längre, så jag har ju tydligt förstått varför han inte vill bo hemma längre och WORD på den säger jag bara. hade jag kunnat hade jag tagit min kissemjau och flyttat jag också... sen va det ju det här med pengar asså... ekonomin har nåt rock bottom och det är jobbigt att leva på pengar man inte har. jag önskar att mickes lägenhet va en tvåa istället så jag kunde bo med honom, eller åtminstone slagga där när jag inte sover hos alex.
jag pallar inte att det verkar som att både mamma och pappa vill kasta ut mig.. anledning? för dom tycker att jag aldrig är hemma utan kommer och går som om deras hus va hotell. ja man kan ju verkligen undra varför jag varken vill va hos pappa eller mamma. och mammas lägenhet är ju förfan typ 2 kvadratmeter och hur jävla kul är det att bo typ 3 pers där? inte. ska bli jävligt skönt att det bara är jag och alex där i helgen. behöver semester från föräldrar och skit ett tag.
och åh vad jag ser fram emot samtalet som mamma och pappa vill ha med mig på måndag. det ska tydligen gälla min attityd och mitt beteende. i can't wait! öhm ja....

som det kanske märks är det här inte en bra dag..

Puss puss i alla fall!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?