Zzz...

2009-11-29, 22:10:19 / Kategori: This is me
Well, då va det väl kanske dags att gå och lägga sig då..

fett drygt, orka sova? :P jag är typ inte ens trött.. kollar på "Mitt stora feta grekiska bröllop", fast just nu är det Nyheterna... men det är väl bäst att skippa filmen och sova istället..

okej jag kan väl erkänna att jag va liiiite negativ i förra inlägget och det va väl inte helt meningen :P Första advent är ju mysigt :) fast inte här direkt :P haha det spöregnar och är allmänt pissigt här nere :P haha det blir bättre nästa helg när det är Andra advent, då kommer det va julstämninghööög nivå! Då blir det ju julbordFjäderholmarna med nästan hela stora familjen :D myspys som fan!

Men okej, nu ska jag väl försöka sova då..

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?