Vilken dag asså...

2009-11-23, 18:01:17 / Kategori: This is me

Herregud!

Asså okej, vi hade en pyo-operation idag, vilket va coolt. förutom the fact att jag ju som sagt mådde jätteilla... att då dessutom stå och titta på ett jävla blodbad och inälvor utanför kroppen är inte så nice kan jag säga :P jag va så läskigt nära på att på riktigt gå och spy för att jag mådde så illa. det va sjukt jobbigt!
sen fortsatte jag att må illa och när jag va på väg att tvätta händerna blev jag helt yr och det typ svartnade framför ögonen och sen såg jag dubbelt... det va riktigt läskigt.

Jag tror inte jag mår riktigt bra.. :S

Ringde just till vårdcentralen, men dom stänger klockan 17... vilket betyder att jag inte kommer kunna dra dit förrän på fredag.  dessutom har ett annat problem kommit tillbaka.. så det är ju lite jobbigt minsann...
hoppas allt löser sig på fredag.. jag har kommit på några grejer som skulle kunna vara orsaken till mitt illamående, men antagligen är det inte nåt utav det :P men här är i alla fall några förslag:

- Magkatarr - well, har haft det i flera år nu, så det är ju inte så konstigt, men jag förstår inte varför den skulle bli så stark nu när jag stressar som minst?
- Gallsten - Mamma har haft det och det är ärftligt, plus att när jag får mina krampanfall så gör det ondast där gallan sitter och det skulle förklara en hel del.
- Glutenallergi - Kanske inte särskilt troligt, men möjligt. Om man då äter gluten (jag käkar ju typ bara makaroner och bröd här nere!) så kan man må sjukt illa!

Ja, Sandra spekulerar :P haha

Puss puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?