Söndag

2009-11-08, 17:59:05 / Kategori: This is me
Well, man kan verkligen känna att det är söndag.
Jag är typ slut i hela kroppen efter en lång vecka. slut i huvudet också. orkar inte riktigt tänka och orkar inte göra nånting. hela dagen har jag legat i sängen och kollat på grey's anatomy och "allt för min syster" och ätit mariekex. jag har inte ätit nåt på hela dagen förutom lite mariekex. kanske inte så bra. men är inte hungrig överhuvudtaget. eller börjar typ bli lite hungrig nu tror jag. men jag orkar liksom inte laga nånting. kanske kan göra lite falukorv och makaroner? eller fiskpinnar och ris... fast jag pallar inte koka ris :P

vi får se hur jag gör. ska kolla på lite mer grey's anatomy nu och ikväll klockan 20.00 är det Playa del Sol :D riktigt kul!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?