Snowboards

2009-11-15, 20:04:37 / Kategori: This is me
Genom att förnya nytta med nöje sitter jag och kollar på lite brädor på Junkyard.se :) Dom här är väl dom snyggaste jag har hittat och jag sitter och funderar på vad jag ska köra på för färger på jacka och byxor och sånt där.. Hmm. från början va planen att köra allt vitt och rosa rakt igenom, men jag har inte hittat några brädor som är vita och rosa, så jag funderar på typ den här brädan på första bilden och köra antingen vitt och lila eller vitt och ljusblått :) Vi får se, jag kollar vidare :P


Jag tycker den är sjukt nice :)


Jävligt clean och snygga, rosa bindningar ;)


Baksidan är det bästa med den :D Helt rosa och fin!! Skulle gärna vilja ha den :P


Well, lite väl mörk kanske, men den har ju i alla fall rosa på sig :P och då skulle jag kunna köra med vit och rosa outfit om jag nu hittar nåt... det är svårt asså :P plus att den är rätt neutral med tanke på att den är till mesta dels svart :P

Nu ska jag kolla på Playa del Sol :)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?