Snabbmakaroner

2009-11-22, 21:07:40 / Kategori: This is me
Nu måste jag gå ner och laga lite makaroner..

måste ju ha nånting till köttfärssåsen till lunch imorrn.. för man kan väl inte äta ris och köttfärssås? nä det är väl fan höjden av lathet.. men jag tror nog inte det blir nån middag idag heller för jag orkar inte göra nånting till makaronerna. eller jag skulle ju iofs kunna äta bara makaroner? öhm.. eller kanske lite yoghurt? och värt att jag måste slänga min oöppnade mjölk idag... den som gick ut igår. för jag har sån jävla nojja med mjölk asså.. kan egentligen inte dricka mjölk om den ska gå ut om två dagar.. skit samma, för jag dricker typ aldrig mjölk i alla fall, hatar det, förutom i Oboy :)

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?