Smögen

2009-11-01, 13:26:42 / Kategori: This is me
Nu har vi varit och ätit lunch och kollat runt lite och så :) mysigt men svinkallt :p jag har tagit lite bilder, men det funkar inte riktigt att ladda upp bilderna här i mobilen, men jag ska göra mitt bästa för att få upp bilderna nu tills jag får internet :p nu blir jag snart lämnad på mitt lilla Pensionat i min ensamhet :( sjukt tråkigt, Men tror jag ska kolla lite på grey's anatomy eftersom jag har med mig dom två första boxarna :) eller så kanske det blir lite oc säsong 3 :) vi får se :p Och juste, när man lägger upp bilder från mobilen så går det bara att lägga upp en bild i taget, så det kanske ser lite dumt ut :p Och dessutom kan man inte dela in i stycken, så det blir lite plottrigt :p jaja, nu ska jag försöka fixa bilderna :p puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?