Shit vad skönt att äntligen vara "hemma"

2009-11-26, 23:17:51 / Kategori: This is me
Det va en riktigt intressant föreläsning!

Nu har jag ju som sagt vart på föreläsning om "hudpatienten" om massa hudsjukdomar och sånt :P det va intressant och jag lärde mig massor! Man fick dessutom en nice goodie bag efteråt, med bland annat en fin handduk, öronrens (rengöringsmojäng för öron till både katt och hund :P) och ett sensitive shampo (för både katt och hund och för känslig till normal hud) så det kommer jag ha användning för minsann :) Riktigt roligt! Bra föreläsare va det också!

Nu sitter jag på mitt rum och är verkligen helt död asså! jag är så trött så det är inte sant... tror jag ska gå och lägga mig hyfsat snart asså.. imorrn är det inget jobb :) jag får alltså en fet sovmorgon och ska sen till doktorn på eftermiddagen :)
Har just pratat med Megan och dom har Thanksgiving idag :) mysigt som fan! och imorrn är det "Black Friday" vilket innebär att nu åker dom och köar utanför varuhus och grejer, och klockan 12 inatt, deras tid, så öppnar allt och det är sån sjuuuk rea på allting asså! man kan verkligen fynda kan jag tala om! Jag önskar jag kunde va där och shoppa haha :P ni vet hur shoppingberoende jag är :P

jaja, nu ska jag sova :P

Sov sött!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?