Sats + Solarium = slut?

2009-11-19, 18:48:37 / Kategori: This is me
Men guuud asså...

Jag orkar inte all denna cancer-hysteri!!! Nu ska SATS stänga alla sin solarier den 1 December. detta bara för att det va nån jävla organisation som hade varnat om att det är farligt. No shit Sherlock?! Man behöver inte va vetenskapsman för att fatta att man kancancer av att sola solarium, men vafan, hur länge har det inte varit sån här panik liksom?

Jag älskar att sola och måste verkligen göra det när jag kommer hem till civilisationen igen, för jag hatar att vara såhär blek. vill bara få lite fräsch färg liksom.. Jag ska dessutom antaligen köpa ett SATS-kort när jag kommer hem och jag har tyckt att det är så himla bra att dom har solarier på sina gym, sjukt nice liksom att sola lite efter träningen ibland! Men nu kan man alltså inte göra så... roliga nyheter! NAAT!

SATS VD säger att dom vill att deras kunder ska få en hälsosam upplevelse när dom kommer och tränar, och därför måste dom stänga ner solarierna eftersom dom är farliga... tråååååkigt!

jaja, nog klagat för mig för tillfället :P jag tycker bara att det är löjligt asså...

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?