Sandra goes Shopaholic

2009-11-27, 22:43:23 / Kategori: This is me

Herreguuud, jag kan inte beskriva min lycka just nu!!!

Jag tänkte ursprungligen skriva att jag imorrn ska ha en mysdag och bara ta hand om mig själv och ifall jag hade kunnat så hade jag åkt och shoppat lite fina saker :)

Men...

Om jag inte kan komma till affärerna så får affärerna komma till mig!!

Jag tänkte ju önska mig pengar till min bräda i julklapp, men jag kunde verkligen inte vänta!! Jag har just beställt min supersnygga Snowboard från junkyard.se!

Herre-herreguuud!!! :D Jag är verkligen så sjukt glad och sprallig :P meow meow meow :D

jag som alltid är så himla rädd för att handla på nätet gjorde det oväntade och köpte nånting rätt dyrt till och med :P

och tack vare min älskade pojkvän fick jag 668 kronor i rabatt!! haha ännu bättre liksom :P

så nu får jag önska mig en massa pengar i julklapp så jag får tillbaka lite av det här :p haha men wow vad bra det här känns!!!

Nu behöver jag bara nya boots och mina fina byxor och jacka :D om jag inte får tag på boots innan jag behöver så kan jag i värsta fall använda mina gamla, och dessutom får jag låna Alex jacka från förra året och hans gamla byxor :D så det är bara att börja åka nu!! :D jag är så extremt taggad!!!


Snart är den här snygga saken hemma hos mig :)


Puss puss mina sötnosar!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?