Sällskapssjuka

2009-11-19, 18:35:40 / Kategori: This is me
Så va ännu en arbetsdag över.

tränade även efter jobbigt, idag gjorde vi lite nya grejer som kändes ordentligt i benen :P

men hörrni, vet ni vad jag tänker på typ hela tiden nu när jag är här nere?

JAG VILL GÅ UT OCH FESTA MED MINA VÄNNER!!!!!

Asså herreguuuud vad jag saknar att bara gå ut och ha roligt, dansa, dricka lite och bara umgås liksom! Dessutom när jag ser massa bilder och läser om folk och fester och sånt så vill jag bara gå uuut verkligen! Jag saknar mina vänner!! dom flesta av dom har jag inte träffat på snart 9 veckor! Fattar ni hur sjukt det är eller? jävligt trist...

Dessutom saknar jag alla mina tusen syskon som fan! Jag snackade med Cattis för en liten stund sen :) sjukt kul att catcha up lite och höra hur allt går för henne :)

Nu sitter jag och tittar på massa bilder från Bro -09 haha :P Bästa dagarna nånsin asså :P Så sjuuukt kul vi hade där, det va galet :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?