Outfits

2009-11-15, 23:20:00 / Kategori: This is me
Okej okej, nu har jag tittat länge och noggrant... Slutligen har jag kommit fram till två alternativ till outfits :)

Det första är enbart grejer av märket Nitro och även brädan är ju Nitro liksom, så det känns ju grymt om jag skulle kunna köra samma märke på hela skiten, men asså jaja :P I alla fall, jag tror att jag gillar det här allra mest, men det är fortfarande lite osäkert liksom :P


Nice va?

Det ändra är kläder från Burton som ju är ett sjukt nice märke. Jag tycker att färgen på jackan passar bättre med den blåa färgen på brädan, men det blir ändå lite väl ljust tycker jag.. sen gillar jag nog dessutom Nitro-byxorna mer tror jag, för dom här blir alldeles för vita :P Asså orka att jag är så himla kräsen :P


Bra färg :P

Ja ni... nu är filmen snart slut och jag borde borsta tänderna och gå och lägga mig :P Måste fundera lite på kläderna också och bestämma mig... jobbigt bara att allt är så dyrt! måste ju köpa julklappar för novemberlönen, annars hade jag LÄTT köpt allt det här på samma gång :D

God natt!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?