Onsdagkväll

2009-11-18, 19:50:18 / Kategori: This is me
Blähä asså.. vilket jävla väder! Blåsigt och regnigt och stormigt..

Först och främst måste jag bara tala om att jag såg en räv igår!! den va skitfin :)
i alla fall.. idag va en rätt nice dag :P Det kom ju som sagt in 3 söta små valpar av rasen Mittelspitz/tysk spets. skiiitsöta verkligen, men så jävla äckliga, för dom va allihop nerspydda sen bilresan så dom hade liksom spya över hela ryggarna..
Sen satte sig två av dom på golvet och bajsade och den tredje kissade! Fyfan va äcklad jag blev asså :P Då försvann lite av det söta med dom :P

Nåt som däremot va sjuukt mysigt va att vi gjorde en dräktighetskoll på en liten vovve :) och då såg veterinären att den hade ungefär 2-3 valpar i magen :) Det va riktigt speciellt att vara med om det! :)

Nu sitter jag typ död i sängen och kollar på Halv åtta hos mig :P det är ett jävligt roligt program med tanke på att programledaren Helge kör en voice over liksom och han drar sjukt sköna skämt hela tiden :P och typ säger puckade grejer liksom :P haha
Sen är det minsann Bonde söker fru ;) haha xD och så måste jag tvätta håret också :P

Vi hörs lite senare :)
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?