nyduschad

2009-11-18, 21:27:29 / Kategori: This is me
jahapp, då va man minsann klar med kvällens nödvändigheter :P

Asså, jag har typ slutat äta middag. jag orkar helt enkelt inte laga nånting med tanke på att det känns så awkward att bo i ett litet rum och sen är köket på nedervåningen och det finns liksom andra randoms här.. dessutom är jag alltid för trött och så är jag typ knappt hungrig liksom.. så då känns det lite onödigt att laga middag. jag tror faktiskt att jag har en påse med stekta och återfrysta fiskpinnar och så ris i frysen :P så det får bli lunchen imorrn :P vattniga, äckliga fiskpinnar med torrt ris :P mumsigt ;)

blää vad jag är trött, men ändå pigg typ. längtar till helgen! då får man i alla fall sova ut ordentligt :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?