Nostalgi

2009-11-15, 14:14:47 / Kategori: This is me
Åh herregud asså :P
Jag har just suttit och läst igenom jättemycket av min blogg :P sjukt roligt asså, jag har skrattat som en idiot massa gånger! Asså jag gillade min blogg så mycket mer förut, då hade jag alltid massa bilder och grejer och shoppade och la upp bilder på det och sådär liksom :) Det va fint och roligt, nu är min blogg typ grå och trist :P Jag orkar liksom inte ens skriva namn och sånt i fetstil längre :P

Asså gud vad många underbara minnen jag har! Och wow vad jag och Sophia har gjort mycket kul tillsammans och upplevt mycket! Och shiiiiiiiiiiiiiit vad jag saknar att stalka alla kändisar med phia!!!!!

haha och komiskt nog så började jag läsa från den 13 november 2007, vilket alltså va i fredags :P Vilket är en stor dag med tanke på att det är min missekatts födelsedag :D i fredags fyllde hon 5 år! :D men tråkigt nog är jag ju inte hemma :( Men jag hoppas att mamma pussade lite extra på henne från mig :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?