Misshandel

2009-11-21, 20:04:35 / Kategori: This is me
Fyfan, jag är så jävla förbannad!!

Min älskade pojkvän har blivit misshandlad!
Just nu har jag ingen aning om vad som har hänt eller hur illa det är liksom eller vem/vilka som har gjort det.. Jag snackade just med Alex och han berättade bara lite om det, men sa att det inte va så farligt, att det bara gjorde ont, men asså... aaahh.
Jag får damp på idioter! varför skulle nån vilja misshandla min älskling? han är fan världens snällaste och underbaraste ju! orka va dum i huvudet liksom! dessutom är det sjukt jobbigt att inte kunna vara där med honom nu liksom.. att bara sitta här och inte veta nånting liksom. jättekul liksom!

Sjukt jobbigt och jag vill bara veta hur det är med honom och vad som egentligen hände :(

Puss puss!



UPDATE

Okej, nu är det bättre och jag har snackat med Alex om vad som hände och asså shit vad folk kan va dumma i huvudet liksom... Dom gör det ju svårt för sig själva eftersom folk redan har fördomar och sen visar dom bara att det stämmer.. hur bra är det på en skala? dom förstör ju bara för sig själva.. och ALLA andra!

jaja, over and out!

Pussi!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?