Middag

2009-11-16, 20:02:10 / Kategori: This is me
Ja nu har jag minsann käkat middag :) Jag fick finally tummen ur och gick ner till köket och lagade middag :P Eller ja, fiskbullar :P haha
Jag har tänkt på det här med fiskbullar.. det är verkligen nånting som man antingen älskar eller hatar. Jag älskar det :P det har jag gjort ända sen jag gick på dagis :P
Men asså dom som inte gillar det, jag förståååår inte!! huuur kan man tycka att det är äckligt??!! okej att det inte luktar gott, men det smakar ju fan gott :P

Jaja, nu ska jag även ta och duscha :P anledningen till att jag inte är så lockad just nu är för att jag fryser och det är kallt i mitt rum, så när jag kommer tillbaka från duschen kommer det bli svinkallt liksom :P så det är ju lite jobbigt :P Men men.. nu måste jag :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?