M to the V to the G

2009-11-05, 22:16:26 / Kategori: This is me
Oh yes, ni läste rätt: MVG! i vad då?
jooo..... badampampam!!

ENGELSKA B!

Jag kämpade ju som ett jävla (ursäkta ordvalet) djur med min uppsats på höstlovet och det lönade sig kan man ju helt klart säga! jag fick mycket fin beröm för den och känner mig faktiskt riktigt stolt :)
Det här va en ganska dålig dag (förutom på praktiken såklart) för asså jag kände mig så ensam liksom och allt va så himla tråkigt och min middag blev vidbränd osv... listan kan göras lång.

Men sen fick jag reda på det här fantastiska beskedet som faktiskt fick mig att äntligen kunna slappna av nu. det här har varit en tyngd på mina axlar sen augusti och jag va jätterädd att jag "bara" skulle få VG, men nu kan jag alltså slappna av och den där klumpen i magen försvann just :) riktigt underbart måste jag säga!

En annan fantastisk nyhet som jag fick idag, bara typ 5 minuter innan jag fick reda på betyget, så berättade min älskade alexander att han ska komma till munkedal och hälsa på mig hela nästa helg :D nästa vecka har jag ju ledigt fredag, lördag och söndag så alex ska försöka komma hit på torsdag kväll och stanna till söndag :D helt sjuuukt underbart enligt mig :D då slipper jag liksom va utan honom i hela 5 veckor och så kan jag visa honom "allt" i munkedal :P haha

men hörni, nu ska jag gå och lägga mig :D kommer nog sova riktigt gott inatt tror jag!!
Puss puss på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?