Lönespecifikation

2009-11-24, 22:23:05 / Kategori: This is me

Ja nu är det läggags igen :P

Idag har varit en helt okej dag :) det va en rolig operation idag och eftersom jag mådde lite bättre idag kunde jag passa på att ta lite bilder, titta nära och fråga massa frågor :)

dessutom har jag fått min lönespecifikation idag :) så imorrn ska jag kolla med banken så att pengarna sitter på kontot :) jag kan tala om att jag aldrig har haft så här mycket pengar på kontot, vilket känns jävligt spännande :) å andra sidan har jag heller aldrig haft ett riktigt jobb, vitt liksom, så det förklarar ju en del :P
däremot så stämde inte min lönespec direkt med vad jag hade räknat ut att jag skulle tjäna. det diffar liksom på ungefär 2500 kronor.. inte så jävla kul liksom. men det ska jag ta och kolla upp när jag kommer hem igen. det skulle ju kunna vara så att det handlar om ånger, alltså att kunderna ångrar sig och lämnar tillbaka det dom har beställt. men asså, ånger på typ 2500? nja, tror inte riktigt det, men men.. jag får fixa det sen :P

nu ska jag sova! har ju sovmorgon imorrn, så jag kommer gå upp typ 10.30 :) riktigt skönt, det behöver jag!

sov gott nu!
Puss puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?