Klipptid på Bobby's

2009-11-19, 21:16:48 / Kategori: This is me
Det stämmer, jag har bokat klipptid på Bobby's!

Jag har tid veckan direkt när jag kommer hem till Stockholm :) Dock är det inte hos Bobby liksom, jag ville köra på elevklippning med tanke på att det är billigt och dom är duktiga, men dom har inga elever kvar, så det får bli hos en "junior" som alltså då är färdig med sin utbildning och jobbar där :) det är typ dubbelt så dyrt, men det är typ lugnt hoppas jag. allt hänger egentligen på hur mycket jag får i lön.. den ska trots allt räcka till slutet av januari med tanke på att jag inte har jobbat nånting i november, så i december får jag ingen lön, bara studiebidraget..

dessutom måste jag ju liksom köpa julklappar, snowboard och massa andra prylar... så jag har ju en del utgifter.. men 300 spänn ska jag nog kunna avvara :P

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?