Kewl med magkatarr

2009-11-17, 20:02:37 / Kategori: This is me

Verkligen jätteroligt att jag sitter här helt ensam och har typ feeeeta magkatarrsanfallen! Eller det är i alla fall vad jag tror att det är.. det borde vara det. fast jag har pratat mamma som säger att allt jag beskriver låter som gallsten.. nämen guuud vad trevligt! Precis vad jag behöver asså! Då måste jag till doktorn - igen! - och ultraljuda och se om det är gallsten... vilket faktiskt är mycket möjligt.. Senast jag fick ett sånt här jävla krampanfall vaför ett par månader sen när jag va hemma hos alex och sara va där också. Då låg jag och grät i sängen och kunde inte stå upp, va tvungen att ligga som en liten boll och typ vrida mig som fan eftersom det gjorde så sjuuuukt ont och det höll liksom på ett bra tag innan det blev bra... då trodde doktorn att det antagligen va magkatarr eftersom jag har det, men ingen vet ju nånsin nåt säkert... vilket suger som fan!

och det är klart jag kunde ha anat att nåt sånt här skulle hända med tanke på att jag har vart spyfärdig sen i fredags... men men, det är ju i alla fall inte heelt ihållande, det kommer och går i intervaller, men är sjukt jobbigt.

hoppas det går över snart...

Piss piss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?