Keno

2009-11-17, 18:29:17 / Kategori: This is me
Asså haha, kalla mig tönt, men jag får typ  nån slags kick av att kolla på Keno och gissa vilket som kommer bli nästa nummer xD Det är verkligen inget jag brukar roa mig med när det finns annat att göra, men typ som dom här veckorna när jag bara har 1:an, 2:an och 4:an och absolut inget annat att göra så är det kul att kolla haha :P
Och jag sitter alltid och hoppas på att boll nummer 6 ska komma, eller 16 eller 66 för nummer 6 är mitt favoritnummer haha :P

Sen när dom ska släppa Kung Keno gissar jag typ alltid fel på vilken det kommer bli haha :P

Sådär ja, nu har ni fått lite mer tönt-fakta om mig asså :P Tro nu inte att det här är nåt som tillhör mitt vanliga liv, man får faktiskt göra lite undantag när man är isolerad på västkusten i 5 veckor ;) haha

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?