John Blund kallar!

2009-11-25, 22:56:19 / Kategori: This is me
Ojdå, klockan är lite mer än vad den borde vara :P

Jag måste verkligen gå och lägga mig nu, men jag kollar på Kvällsöppet (aa, jag vet, ännu mer nörderi från min sida xD) och det handlar om dom vanvårdade grisarna :P usch vad hemskt det är asså!
Tror jag ska kolla klart på det här och sen sova :P eller jag vet inte när det slutar, men jag ska i alla fall sova vid elva tror jag :P

Imorrn kväll ska jag, djursjukvårdaren, veterinären och hennes dotter åka på kurs i Göteborg :) Den handlar typ om huden och hudsjukdomar :)

awe, idag va det btw en chinchilla som va jättefin som va tvungen att avlivas pga njursvikt :( jag fick hålla i den medan den avlivades och den dog i min famn :( riktigt sorligt, men den får det bättre nu...

Vi hörs imorrn sötisar!
Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?