It's a little bit funny

2009-11-21, 21:18:54 / Kategori: This is me
Nu kollar jag på Robinson.

Det är väl helt okej, men jag har ju lite annat i tankarna.. fast jaja, Alex säger att jag inte behöver oroa mig, så då borde jag väl inte det, men det är klart man gör ändå... nu ska han iväg på spelningHarry B James där hans kusins band "I am so me" spelar ikväll!!

Det är en jävligt cool historia om varför dom spelar där ikväll, det är nämligen så att dom är med i Bandits tävling om typ band som kan bli signade eller nåt sånt. dom blev topp 4 och nu är det alltså 4 band som ska spela på baren Harry B James i Stockholm ikväll och göra upp om det grymma priset att bli signade av ett skivbolag och få speltid på Bandit! Fattar ni hur stort det är egentligen? :P

Jag vill gå uuut och feeesta!!!

Puss puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?